Image

SEO - Search Engine Optimization

Το SEO (search engine optimization) είναι, η διαδικασία βελτίωσης μιας ιστοσελίδας με σκοπό την κατάταξη της σε υψηλότερες θέσεις, κατά την παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας μέσω μηχανών αναζήτησης.

Όλοι μας ψάχνουμε να βρούμε μέσω μηχανών αναζήτησης (Google, Yahoo, MSN κα) συγκεκριμένες ιστοσελίδες χρησιμοποιώντας επιλεγμένες λέξεις κλειδιά (keywords). Αυτές μπορεί να είναι, το όνομα μίας εταιρείας, ένα τοπωνύμιο, κάποιο συγκεκριμένο προϊόν η υπηρεσία σχετικές με τα περιεχόμενα της ιστοσελίδας.

Τα αποτελέσματα που μας δίνουν οι μηχανές αναζήτησης ποικίλουν από μερικές χιλιάδες μέχρι αρκετά εκατομμύρια ιστοσελίδες σχετικές με την ερώτηση μας. Διαφοροποιούνται μάλιστα ανάλογα με τον αριθμό και τις λέξεις κάθε αναζήτησης. Στην κορυφή των αποτελεσμάτων θα διαπιστώσετε ότι εμφανίζονται οι ιστοσελίδες με τη μεγαλύτερη σχέση και συνάφεια ως προς τη λέξη κλειδί που επιλέχθηκε στις μπάρες των μηχανών αναζήτησης.

Το “ξενοδοχεία Ελλάδα” θα δώσει πολύ περισσότερα αποτελέσματα από το “ξενοδοχεία Εύβοια” και αντίστοιχα από το “ξενοδοχεία Εύβοια Αιδηψός”. Τα αποτελέσματα παρουσιάζονται σε ομάδες των 10 ανά σελίδα. Ο χρήστης συνήθως διαβάζει την πρώτη και την δεύτερη σελίδα και επιλέγει να επισκεφτεί την ιστοσελίδα ξενοδοχείου που βρίσκεται σε κάποια από αυτές. Άρα η ιστοσελίδα ενός ξενοδοχείου που παρουσιάζεται μέσα στα 1-20 πρώτα αποτελέσματα δέχεται πολύ περισσότερους επισκέπτες από μία άλλη που παρουσιάζεται στις επόμενες θέσεις ή δεν έχει καθόλου παρουσία σε αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης.

Image

Email Marketing & Newsletters

Email marketing είναι ο τρόπος προώθησης αγαθών ή υπηρεσιών μέσω email. Το μέσο προσέγγισης του υποψήφιου ενδιαφερομένου, δηλαδή, είναι το γνωστό σε όλους email. Κάθε τέτοιο email που αποστέλλεται προς πιθανούς ενδιαφερόμενους είναι ένα newsletter. Τα newsletters αποστέλλονται από εταιρείες σε υπάρχοντες πελάτες, για να τους ενημερώσουν σχετικά με νέα προϊόντα ή υπηρεσίες, αλλά και για να ενδυναμώσουν τη σχέση μαζί τους. Ακόμη, αποστέλλονται προς ανθρώπους και εταιρείες, που δεν είναι ακόμη πελάτες αλλά με τους οποίους υπάρχει αυτή η προοπτική μελλοντικής συνεργασίας.

  • Ενημέρωση πελατών για νέα προϊόντα ή υπηρεσίες: Με ένα newsletter μπορούμε να ενημερώνουμε άμεσα το υπάρχον πελατολόγιό μας για νέα προϊόντα και νέες υπηρεσίες που παρέχουμε.
  • Ενδυνάμωση σχέσεων με το πελατολόγιό μας:Στέλνοντας τακτικά newsletters στους πελάτες μας, που έχουν επιλέξει να τα λαμβάνουν, σταθεροποιούμε και ενδυναμώνουμε τη σχέση μας μαζί τους. Οι πελάτες μας εμπεδώνουν σιγά-σιγά την εταιρική μας ταυτότητα και μαθαίνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας μέσα από μια σχέση εμπιστοσύνης.
  • Εύρεση νέου πελατολογίου: Αν και αυτός ο τρόπος προσέγγισης βρίσκεται στα όρια της νομιμότητας του ευρωπαϊκού δικαίου (spam), δεν παύει να είναι μια οδός εύρεσης νέου πελατολογίου. Αποστέλλοντας δηλαδή κανείς μαζικά ενημερωτικά emails προσεγγίζει ανθρώπους και εταιρείες που δε θα μπορούσε διαφορετικά ούτε να βρει ούτε να πλησιάσει εμπορικά.
  • Χαμηλό κόστος: Η αποστολή ενός newsletter συνοδεύεται από χαμηλό κόστος. Ανάλογα με τον όγκο των παραληπτών και τον τρόπο με τον οποίο γίνεται (κατά πόσο αυτός είναι αυτοματοποιημένος η μη) μπορεί να κοστίσει από τίποτε μέχρι μερικές δεκάδες ή εκατοντάδες ευρώ.
Image

Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Η απάντηση είναι απλή: «το να χρησιμοποιείς τα social media, ώστε να κάνουν αυτό ακριβώς που εσύ θέλεις» όπως το αναφέρει ένας από τους ειδήμονες του social networking.
Τα social media έχουν δώσει τη δυνατότητα σε πολύ κόσμο να αποτελέσει μέρος των αποτελεσμάτων των αναζητήσεων των μηχανών αναζήτησης, χωρίς να καταβάλουν ιδιαίτερο κόπο και χωρίς να χρειάζεται να ψάχνουν όρους .. λέξεις κλειδιά …κλπ.

 

Η πολιτική της διαδικτυακής προώθησης (Web Marketing) αλλάζει πλέον και εστιάζει όλο και πιο πολύ στην προώθηση του λεγόμενου Μάρκετινγκ Κοινωνικής Δικτύωσης - Social Media Marketing και στοχεύει ολοένα και πιο πολύ στην αξιοποίηση των αντίστοιχων διαδικτυακών μέσων. Το να κατασκευάσουμε πλέον ένα ιστοχώρο έχει γίνει αρκετά απλό και υπάρχουν πληθώρα εφαρμογών που μας δίνουν πάρα πολύ όμορφες δημιουργίες.

Αν όμως θέλετε να τον μάθει γρήγορα και ο υπόλοιπος κόσμος, και κυρίως το κοινό στο οποίο θέλουμε να απευθυνθούμε , θα πρέπει να τον προωθήσουμε σωστά. Διανύουμε την εποχή της κοινωνικής δικτύωσης (social networking) που έχει φέρει το λεγόμενο Web 2.0, τη "δεύτερη έκδοση" του παγκόσμιου ιστού με πλήθος διαδικτυακών υπηρεσιών που ενισχύουν την επικοινωνία μεταξύ μας.

Image

Google Adwards (pay per click)

Φτιάξατε το website ή το e-shop σας αλλά δεν έχετε ακόμα αρκετούς επισκέπτες. Αν η Online διαφήμιση σας φαίνεται σαν κάτι εντελώς άγνωστο ή αν οι μέχρι τώρα προσπάθειές σας δεν ήταν επιτυχημένες, διαβάστε παρακάτω μερικές συμβουλές για να εξασφαλίσετε μια επιτυχημένη καμπάνια μέσω της πιο σημαντικής πλατφόρμας διαφήμισης του διαδικτύου και επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να κάνουμε την καμπάνια σας πραγματικότητα :

Αποσαφηνίστε τους στόχους σας από την καμπάνια σας: Θέλετε η καμπάνια σας να ενισχύσει την εταιρική σας εικόνα (branding) ή αποσκοπεί στις άμεσες πωλήσεις και την γρήγορη ανταπόκριση του κοινού; Ανάλογα με τους στόχους σας η καμπάνια σας θα έχει εντελώς διαφορετική μορφή και διαφορετικά συστατικά.

Επαγγελματική καμπάνια: Όσο και αν φαίνεται απλό, η κατασκευή μίας καμπάνιας απαιτεί γνώσεις και εμπειρία τόσο σε θέματα Internet Marketing όσο σε βάθος γνώση της πλατφόρμας Google Adwords και των δυνατοτήτων της. Γι’αυτό η ανάθεση της καμπάνιας σας σε μία εξειδικευμένη εταιρία είναι η πιο ασφαλής οδός για την επιτυχία της.

Ποιό είναι το κοινό σας ; Ποιοί είναι οι υποψήφιοι πελάτες σας; To Google Adwords είναι μία πλατφόρμα που σας δίνει ανεξάντλητες δυνατότητες στόχευσης του κοινού που θέλετε να προσεγγίσετε. Αρκεί ωστόσο να γνωρίζετε ποιό είναι αυτό. Είναι σημαντικό να έχετε μία αρχική εικόνα των πιθανών πελατών σας, ώστε να ξεκινήσετε την καμπάνια σας προς τη σωστή κατεύθυνση. Ωστόσο αν δεν είστε σίγουρος για κάποια πράγματα, η Google είναι πάλι εδώ για να σας βοηθήσει. Χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα στατιστικών Google Analytics, έχετε στη διάθεσή σας πληθώρα στατιστικών που σας βοηθούν να μάθετε καλύτερα το κοινό σας και τις συνήθειές του καθώς και το πώς ανταποκρίνεται στη διαφημιστικής σας καμπάνια.

Αξιοποιείστε τα στατιστικά από την καμπάνια σας – βελτιστοποίηση καμπάνιας: Η παρακολούθηση των στατιστικών της διαφημιστικής σας καμπάνιας είναι απαραίτητο στοιχείο για την επιτυχία της και τη διαρκή βελτίωσή της. Σε αντίθεση με άλλους τύπους διαφήμισης, η διαφήμιση στο Internet δίνει απεριόριστες δυνατότητες καταγραφής της αποτελεσματικότητάς της η οποία τις περισσότερς φορές μπορεί να είναι ορατή σχεδόν σε πραγματικό χρόνο. Η κατάλληλη αξιοποίηση των στατιστικών για τη βελτίωση της καμπάνιας σας, θα φέρει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.